کد خبر: ۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۱

وبلاگ رسم زمانه: پنج شنبه این هفته هم طبق معمول برنامه حساس نشوی رسانه ملی !برای پر کردن وقت برنامه تولیدی خود و با آسمان به ریسمان بافتن،به تحلیل و تفسیر سخنان وزیر محترم ارشاد پرداخت که چرا نسبت به مسئله ای غیرمرتبط با حوزه کاری خودشان اظهار نظر کرده اند و الباقی ماجرا. و البته با لحنی تمسخر آمیز که بحمدالله رسانه ملی ها در آن تبحر خاصی دارند،به وزاری محترم دیگر هم توصیه نمود که وزیر محترم ارشاد را الگو قرار داده و در حوزه های غیر مرتبط با حیطه وزارت خود هم اظهار نظر و اظهار نگرانی کنند.

شنیدن این نوع سخنان از صدا و سیما چندان دور از انتظار هم نیست و به وضوح در بسیاری از برنامه های دیگر صدا و سیما(البته به شرط این که از برنامه های خارجی کپی برداری نشده باشد)دیده و شنیده می شود.این ایرادات به وزیر محترم ارشاد در حالی پخش می شود که خود جناب مهندس ضرغامی،اخیرا در اقدامی تعجب برانگیز و صد البته مرتبط با حوزه کاری خود!!!به صنف تولیدکنندگان مانتو پیوسته و در بخشهای خبری! و نه پیامهای بازرگانی،به تبلیغ مستقیم یک واحد مانتو فروشی در خیابانی در تهران پرداخت.اقدامی که تعجب همگان را برانگیخت.

نکته دیگر آنکه گزارشگر در پایان گزارش خود با تهیه عکسهایی از وضعیت ارائه مد توسط مسئولان ذیربط، با لحنی حق به جانب اظهار کرد:بابت نشان دادن این تصاویر از مردم عذرخواهی می کنیم.

جناب مهندس ضرغامی: حقیقت آن است که اگر بنا بر عذرخواهی باشد باید بابت دهها و صدها مسئله رسانه خودتان از مردم عذرخواهی کنید.از سرودها و ترانه های سخیفی که مثلا برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از صدا و سیما پخش می شود.از برنامه هایی که به اسم کودک و نوجوان ساخته می شود و غیر از رقص و آواز چیز دیگری ندارد.از کپی برداری های ناشیانه صدا و سیما از فیلمها و سریالهای غربی،از حضور مجریان معلوم الحال در رسانه ملی،از تبلیغات فرهنگی! چیپس و پفک و کرم حلزون و دستگاه کوچک کننده شکم و ... ، از یک طرفه به قاضی رفتن های رسانه ملی،از پخش گزینشی اخباری که فاقد هر نوع ارزش خبری است، از هزینه کردن‌های بیت المال برای تهیه سریالها و در نهایت عدم ارائه مجوز برای پخش آنها، از دل و قلوه دادن مجریان زن و مرد شبکه های مختلف رایویی،از تبدیل کردن برنامه های کودک و نوجوان به شرکت تبلیغاتی، از تولید و پخش سریالهای بی محتوایی که همگی به عشق و عاشقی ختم می شود، از افزایش بی رویه شبکه های تلویریونی که به بهانه جذب مخاطب کیفیت را فدای کمیّت کرده،و از بسیاری موارد دیگر که مطمئنا شما و دوستان رسانه ای شما بهتر می دانند.

Bookmark and Share
ایمیل مستقیم: info@salmanpress.ir
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: